Warning: Use of undefined constant ile_uczestnikow - assumed 'ile_uczestnikow' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /office-manager/functions/rejestracja.php on line 14

Warning: Use of undefined constant nr_akcji - assumed 'nr_akcji' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /office-manager/index.php on line 11
Ogólnopolski Kongres Office Managerów

21 września 2017 r. Business Centre Club | Warszawa

Ogólnopolski Kongres dla Office Managerów

Jak optymalizować koszty prowadzenia biura i efektywnie zarządzać profesjonalnym działem administracyjnym

ZAPISZ SIĘ

Dzięki udziałowi w Kongresie dowiesz się, jak:

Wygenerować oszczędności na firmowych zakupach
podpowiemy, jak prowadzić rozmowy z dostawcami, wynegocjować korzystniejsze warunki oraz na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy
Pogodzić satysfakcję pracowników z optymalizacją kosztów utrzymania biura
zaprezentujemy najnowsze rozwiązania podziału przestrzeni biurowej, które można zastosować bez kosztownych inwestycji
Efektywnie zarządzać działem administracyjnym i budować korzystne relacje z kontrahentami
pokażemy, jak prowadzić negocjacje, usprawnić procedury obiegu dokumentów i wykorzystywać narzędzia coachingowe

Co zmienisz w swojej firmie po wdrożeniu rozwiązań, o których usłyszysz w czasie Kongresu:

  • Przeprowadzisz audyt i zoptymalizujesz koszty administracyjne i biurowe bez szkody dla jakości obsługi firmy, renegocjując warunki umowy z dostawcami i przygotowując dokumentację zabezpieczającą interes przedsiębiorstwa

  • Wprowadzisz nowe standardy pracy działu administracyjnego, dzięki którym stanie się on partnerem dokładającym się do zysku przedsiębiorstwa poprzez inicjowanie efektywnych rozwiązań w zakresie zakupów, oszczędności i obsługi klienta

  • Niskim nakładem finansowym zwiększysz efektywność wykorzystania powierzchni biurowej oraz dostosujesz przestrzeń do standardów nowoczesnych firm i rosnących oczekiwań pracowników

  • Usprawnisz komunikację wewnętrzną i zabezpieczysz firmę przed niepożądanym rozchodzeniem się informacji dzięki wdrożeniu procedur „pracy z informacją” i wykorzystaniu coachingowych metod wprowadzania zmiany.

Uwaga!

PRELEGENCI:

Program konferencji

Ramowy czas trwania kongresu: 10.00 – 17.00

service

Jak ciąć koszty administracyjne
bez szkody dla jakości i efektywności obsługi firmy

Zagadnienia:
  • Jak wygenerować oszczędności na zakupach firmowych
  • Optymalny wybór usług sprzątających
  • Cięcie kosztów na organizacji podróży służbowych
service

Nowoczesne biuro,
czyli jak pogodzić wygodę pracowników z optymalizacją kosztów jego utrzymania i profesjonalnie zarządzać działem administracyjnym

Zagadnienia:
  • Jak optymalnie wykorzystać przestrzeń biurową w zależności od potrzeb pracowników i organizacji
  • Dział administracyjny jako centrum obsługi firmy
service

Personal branding i coaching dla Office Managera,
czyli jak świadomie budować markę osobistą w otoczeniu biznesowym

Zagadnienia:
  • Budowanie wizerunku profesjonalnego managera
  • Coaching dla Office Managera: multitasking, przełamywanie oporu przed zmianą, zarządzanie kryzysem

Pakiet uczestnika zawiera:

  • Prestiżowy certyfikat - każdy uczestnik kongresu otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
  • Konsultacje z profesjonalnym makijażystą L’Oreal, który podpowie jak dobrać makijaż do typu urody oraz wykonać profesjonalny biznesowy make-up
  • Możliwość wygrania Vouchera na pobyt dwóch osób w hotelu Zamek Biskupi Janów Podlaski z nieograniczonym dostępem do Strefy Wellnes i zabiegami SPA
  • Lunch i przerwy kawowe - każdego z Państwa zapraszamy na lunch oraz przerwy kawowe, które będą doskonałą okazją do networkingu oraz wymiany opinii temat na efektywnego zarządzania biurem.

Profil uczestnika:

Wydarzenia pełnego praktycznej wiedzy i nowatorskich rozwiązań nie może przegapić żaden:

  • Office Manager
  • Kierownik działu administracyjnego
  • Specjalista ds. administracji
  • Osoba odpowiedzialna za prowadzenie recepcji

ZAPISZ SIĘ NA KONGRES

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Standardowy koszt udziału w Kongresie wynosi:499 zł netto + 23% VAT /osobę (613,77 zł brutto)

Udział w Kongresie - 499 zł netto + 23% VAT /osobę (613,77 zł brutto)



Zgłoś:



Dane zamawiającego:

Imię
Nazwisko
Email
Stanowisko

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Firma / Instytucja

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Adres
Miejscowość
-
Telefon
Telefon dodatkowy
Fax
NIP

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Uwagi


Wybierz rodzaj płatności:


Warning: Use of undefined constant pln - assumed 'pln' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /office-manager/parts/rejestracja/rejestracja.php on line 174
  - 2% rabatu przy wyborze tej płatności!

 Niezależnie od wybranej formy płatności otrzymasz fakturę VAT 

Zgody formalne:

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. zapewnia klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych.

 Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 Oświadczam, że zawieram umowę kupna w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

  Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych.


Uwaga!

Zwolnienie z podatku VAT dla jednostek sektora publicznego
W przypadku jednostek sektora publicznego finansujących udział w szkoleniu/konferencji przynajmniej w 70% ze środków publicznych, przysługuje zwolnienie z VAT.

Zwolnienie z podatku VAT dla pozostałych podmiotów
Dla podmiotów niebędących jednostkami sektora finansów publicznych, a korzystających z dofinansowania na konkretne szkolenie/konferencję, organizowane przez Wydawnictwo FORUM, również istnieje możliwość zwolnienia z podatku VAT. Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z tej możliwości, prosimy o kontakt z BOK pod numerem tel. 801 88 44 22.


Oświadczam, że udział w szkoleniu finansowany jest przynajmniej w 70% ze środków publicznych

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • Koszt uczestnictwa w kongresie wynosi 499 zł netto (613,77 zł brutto) /osobę.
  • W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób – organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób – organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób – organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób – możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa
    Rabaty za zgłoszenia mnogie udzielane są od ceny podstawowej konferencji i nie łączą się z innymi rabatami. Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 774. Rabaty naliczają się automatycznie przy rejestracji więcej niż jednego uczestnika na jednym formularzu zgłoszenia. Prosimy o kontakt w sytuacji zgłaszania więcej niż 5 osób – wtedy indywidualnie dobierzemy rabat.
  • Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia za pośrednictwem tej strony internetowej lub w formie papierowej na adres korespondencyjny Wydawnictwa.
  • Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji drogą mailową.
  • Podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana na adres e-mail Zamawiającego przed terminem konferencji. Możliwa jest płatność online bezpośrednio po wypełnieniu formularza zgłoszenia na tej stronie internetowej.
  • Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji.
  • W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  • W przypadku dokonania płatności przed terminem konferencji faktura VAT zostanie wysłana w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty. W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy. Należy o tym fakcie poinformować organizatora wysyłając mail adres: forum.szkolenia@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację, np. numer Klienta lub numer NIP firmy. Zmiany uczestnika możesz dokonać najpóźniej na 1 dzień przed szkoleniem/konferencją.
  • W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w konferencji wcześniej niż 30 dni przed terminem konferencji uczestnik nie ponosi żadnych kosztów. W przypadku opłacenia wcześniej uczestnictwa wpłata zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji w formie pisemnej.
  • W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od planowanej daty konferencji.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu konferencji w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.


KONTAKT

Potrzebujesz szczegółowych informacji?
Aby skontaktować się z nami wypełnij poniższy formularz:

 


Warning: Use of undefined constant kontaktwyslano - assumed 'kontaktwyslano' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /office-manager/inc/kontakt/kontakt.php on line 11


 

Wiadomość*:

Pytania merytoryczne:

Marlena Fiedorow

marlena.fiedorow@forum-media.pl
Tel. 61 66 83 105

Paulina Pietrzak

paulina.pietrzak@forum-media.pl
Tel. 61 66 55 765

Pytania dotyczące faktur i rozliczeń:

Tel. 61 66 55 774

Forum Media Polska Sp. z.o.o.
ul. Polska 13
60-595 Poznań