Warning: Use of undefined constant ile_uczestnikow - assumed 'ile_uczestnikow' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /restauracja-biznes/functions/rejestracja.php on line 14

Warning: Use of undefined constant nr_akcji - assumed 'nr_akcji' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /restauracja-biznes/index.php on line 11
Jak podnieść rentowność restauracji w 2017 roku?

Certyfikowane warsztaty

Jak podnieść rentowność restauracji w 2017 roku?

Unikalne i praktyczne wskazówki dla restauratorów z wizji lokalnych w restauracjach

(warsztaty + case study + konsultacje dla właścicieli i menedżerów restauracji)

W 2016 roku odwiedziliśmy ponad 30 najlepiej prosperujących restauracji – wnioski w postaci gotowych zaleceń dla restauratorów na 2017 rok zebraliśmy w formie unikalnych warsztatów!

Zapraszamy na warsztaty, jeżeli:

  • Chcesz poznać wnioski z wizyt w restauracjach, które odniosły największy sukces w 2016 roku
  • Chcesz zaczerpnąć inspiracji od ekspertów, którzy z sukcesem prowadzą własne biznesy restauracyjne
  • Nie stać Cię na metodę prób i błędów, a chcesz uczyć się na gotowych pomysłach, które sprawdziły się w innych, przeciętnie zlokalizowanych obiektach

Gwarantujemy, że w po udziale w warsztatach:

  • "Podpatrzysz" rozwiązania, które przyniosły konkretnym lokalom wzrost sprzedaży i/lub wzrost rentowności
  • Będziesz umiał policzyć i wyeliminować czynniki, które zaniżają Twoją rentowność
  • Będziesz umiał trzeźwo ocenić skuteczność poszczególnych działań marketingowych i wybierzesz te, które rzeczywiście pasują do Twojego lokalu, aby nie przepłacać
  • Będziesz potrafił tak skonstruować system wynagradzania Twoim pracownikom, aby ich zachowania bezpośrednio przełożyły się na wzrost sprzedaży i spadek marnotrawstwa
  • Ułożysz menu w sposób, który "od ręki" podniesie Twoją rentowność
  • Zastosujesz sposoby obniżania food costu, które nie mają wpływu na smak dań

Program szkolenia

1. Identyfikacja i eliminacja czynników, które obniżają wynik restauracji

  • Jak policzyć, które elementy oferty ciągną w dół rentowność Twojej restauracji?
  • Jak policzyć, na których daniach restauracja zarabia, a na których traci i jak wykorzystać tę informację do menu engineering?
  • W jaki sposób planować przychody i koszty w ujęciu tygodniowym, miesięcznym, rocznym, aby działać w sposób zaplanowany?
  • Gotowe wzory kalkulacji poszczególnych rodzajów kosztów i kalkulacje prognozowanych przychodów z ujęciem sezonowości, dzięki którym uzyskasz szybki i przejrzysty obraz sytuacji finansowej Twojej restauracji, który jest podstawą do podejmowania dobrych decyzji

2. Jak stworzyć skuteczną reklamę w Internecie i na rynku lokalnym?

  • Jak stworzyć skuteczną stronę internetową lub wizytówkę lokalu w Internecie - które strony przyciągają klientów, a które są "przepłacone"?
  • Jak skutecznie zlinkować stronę www z międzynarodowymi i polskimi portalami, które masowo odwiedzają klienci: Tripadvisor, Zomato itd.?
  • W jaki sposób zidentyfikować odbiorców lokalnych? - koncepcja person z kodem pocztowym w tle
  • Lokalny online & offline - jak przekładać ruch z kanałów tradycyjnych do sieci z wykorzystaniem ulotek, gazet, plakatów?
  • Polecanie, rekomendacje i marketing szeptany - jak przełożyć to co ludzie mówią na większą sprzedaż?
  • Wyszukiwarka Google lokalnie - jak zaistnieć w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania?
  • E-mailing i SMSy - jak skutecznie i bezpośrednio docierać do odbiorcy generując sprzedaż?
  • Social Media lokalnie - jak wybrać platformę, co pisać i jak kierować przekaz do lokalnych odbiorców?
  • Ćwiczenie - projektowanie mailingów sprzedażowych - jak skłaniać do przyjścia do lokalu?

3. Jak zarządzać pracownikami restauracji i stworzyć system wynagradzania, który premiuje zachowania prosprzedażowe i oszczędnościowe?

  • Jak wprowadzać nowego pracownika, aby wdrożył się szybko i skutecznie? - nowy pracownik jako "cień" najlepszej osoby w Zespole
  • Jak "wytrenować" personel, aby jego praca przekładała się wymiernie na decyzje klienta?
  • Jak skonfigurować system premiowy u pracowników restauracji, aby nagradzać zachowania, które rzeczywiście wpływają na sprzedaż i rentowność restauracji oraz minimalizację food costu?
  • Jak motywować pracowników pozafinansowo? - unikalne metody, które sprawdziły się w 2016 roku
  • Cykliczne spotkania z Zespołem - jak powinny przebiegać, aby stanowiły motywację dla Zespołu i źródło cennych informacji dla menedżera?
  • Jak prowadzić szkolenia up-sellingowe i cross-sellingowe dla pracowników?

4. Menu Engineering z celem maksymalizacji zysku restauracji

  • Co powinno znaleźć się w menu restauracji, aby przyciągnęło klientów? Jak się wyróżnić na tle konkurencji, biorąc pod uwagę lokalizację restauracji, sezonowość dostępnych składników, ilość i rodzaj klientów odwiedzających restaurację?
  • Jak menu restauracji wpływa na osiągnięcie sukcesu na rynku gastronomicznym? Jak sprawić, by menu w Twojej restauracji było atrakcyjne i stanowiło jeden z bardziej istotnych atutów Twojego lokalu?
  • Jak podnieść ceny w menu, aby nie zniechęcić stałych gości i nie wystraszyć nowych? Za co klient będzie skłonny zapłacić więcej? Omówienie wybranych strategii podnoszenia cen.
  • Menu ładne a skuteczne: Jaka prezentacja graficzna w karcie przekłada się na decyzje klientów?
  • Jak aktywnie (przez obsługę) promować najbardziej zyskowne potrawy z karty?
  • Jak przeplatać ze sobą drogie dania o niskiej marży i dania, które chcemy sprzedawać w dużej ilości, aby wyjść na swoje?
  • Jak opisywać dania i prezentować cenę, aby "optycznie" podnieść wartość produktu a zmarginalizować cenę?

5. Jak obciąć koszty funkcjonowania restauracji bez uszczerbku dla smaku potraw: food cost i pozostałe koszty działalności

  • Jak obniżyć koszty prowadzenia restauracji, zachowując jednocześnie wysokie standardy i jakość? W co zawsze należy inwestować i na czym nie wolno oszczędzać, aby nie stracić gości?
  • Jakościowe zamienniki produktów - jak ich szukać?
  • Książka strat w kuchni - jak ją prowadzić, aby wyłapać produkty, na których najbardziej tracimy?
  • Jak kontrolować produkcję w kuchni, aby wyeliminować marnotrawstwo jedzenia przez pracowników restauracji?
  • Jakie zapisy wprowadzić do umów z pracownikami, aby skutecznie minimalizować straty w kosztach operacyjnych: szybkiego zużycia zastawy, środków czystości, serwetek. Skuteczne, dyscyplinujące zapisy na 2017 rok na bazie nowego Kodeksu Pracy

6. Aktywna walka z problemem sezonowości - obalamy mity i przytaczamy wyłącznie przykłady, które przełożyły się na sprzedaż

  • Przykłady reorganizacji menu, które wpłynęły na sprzedaż poza sezonem na przykładzie kilku przeciętnych restauracji w środkowej Polsce - co warto włączyć do oferty?
  • Walka z sezonowością na poziomie marketingu - jakie pomysły promocyjne rzeczywiście przełożyły się na wzrost frekwencji w restauracji poza sezonem w ostatnich 2-3 latach?
  • Jak skutecznie stosować cross-selling i up-selling, gdy już uda nam się przyciągnąć ludzi do restauracji w niskim sezonie?

Unikalne korzyści z udziału w naszych szkoleniach:

mentor

NASI TRENERZY SĄ OCENIANI PRZEZ UCZESTNIKÓW
Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują wysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

list

100% PRAKTYCZNYCH PORAD
Podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób "krok po kroku".

spis

INDYWIDUALNE KONSULTACJE PO WARSZTATACH
Nasi prelegenci są do Państwa dyspozycji w ciągu tygodnia od daty warsztatów – odpowiemy na każde pytanie!

certyfikat

FORMUŁA "CASE STUDY"
Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.

certyfikat

WSPARCIE W ROZWIĄZANIU INDYWIDUALNYCH PROBLEMÓW
Prelegent wspiera uczestników, udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali".

certyfikat

PROGRAM W OPARCIU O MARKET RESEARCH
Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji – to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów.

Prelegent

Ziemowit Majewski

Posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w hotelarstwie, gastronomii oraz organizacji konferencji i bankietów w podmiotach będących liderami na rynku hospitality w Polsce. Od 2016 r. stoi na czele dwumarkowego kompleksu Hiltona jako Cluster General Manager. Zaczynał w Grand Kredens w Warszawie, gdzie przeszedł drogę od kierownika sali do menedżera sieci. Następnie przyjął propozycję pracy w Belvedere - przez 7 miesięcy był tam dyrektorem gastronomii robiąc rewolucję jakościową, w dalszej kolejności przeszedł do sieci InterContinental Hotel Groups. Gastronomia w InterContinental była poprawna, ale niezapamiętywana - goście jedli w hotelowej restauracji dlatego, że tam była, a nie dlatego, że oferowała coś wyjątkowego. Ziemowit Majewski zaprosił do współpracy Karola Okrasę i stworzył tę restaurację od nowa. W wyniku zmian restauracja uzyskała w 2011 r. nagrodę za najlepszą restaurację w Polsce w ramach konkursu 100 Best Restaurants, pojawiła się również w Trip Advisor na pierwszym miejscu oraz dostałą wyróżnienia Michelin. Ziemowit Majewski był także dyrektorem zarządzającym City Park Poznań, gdzie doprowadził do wzrostu liczby gości w restauracji Cucina o 28% w 2015 w stosunku do 2014 oraz do wzrost zysku o 10%.

Dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu szkoleniowemu?


Od ponad 17 lat istnienia organizujemy:

30-40 konferencji w roku, z których każda gromadzi nie mniej niż 200 uczestników

Około trzystu szkoleń i warsztatów rocznie, które cieszą się rekordową na rynku frekwencją

Kilkanaście prestiżowych kongresów rocznie, którym patronują najbardziej renomowane branżowe czasopisma w Polsce

Miejsce i termin

Kraków, 22.02.2017 r.
Warszawa, 27.02.2017 r.
Poznań, 28.02.2017 r.

Koszt uczestnictwa:

Koszt udziału 1 osoby w warsztatach wynosi 999 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa w szkoleniu dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały seminaryjne, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Warsztaty odbywają się w godzinach 10:00-17:00.

Uwaga!
Niższa cena na warsztaty w Poznaniu i Warszawie – tylko 899 zł netto!
Oferta ważna jeszcze do 14 lutego 2017!


Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /restauracja-biznes/index.php on line 308

Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /restauracja-biznes/index.php on line 308

Warning: include(): Failed opening '/parts/rejestracja.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php72/lib/pear') in /restauracja-biznes/index.php on line 308


WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. Otrzymanie przez Organizatora zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. a Zamawiającym i oznacza akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Szkoleniowych FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma na podany w zamówieniu adres mailowy potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia.
  4. Podstawę płatności za szkolenie stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Faktura pro forma zostanie wysyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
  5. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty dla zgłoszeń mnogich udzielane są od ceny podstawowej.
  6. Nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia Zamawiający otrzyma informacje organizacyjne, zawierające m.in. dane o miejscu szkolenia oraz fakturę pro forma.
  7. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
  8. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  9. Złożenie pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. W przypadku niezłożenia rezygnacji przez Zamawiającego w regulaminowym terminie lub braku obecności uczestnika na szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego pełnymi kosztami szkolenia.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu szkolenia, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

KONTAKT

Z ORGANIZATOREM

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł

Anna Cywińska
Event Manager
anna.cywinska@forum-media.pl
tel. (61) 66 83 141