Warning: Use of undefined constant ile_uczestnikow - assumed 'ile_uczestnikow' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /strategia-rekrutacji/functions/rejestracja.php on line 14

Warning: Use of undefined constant nr_akcji - assumed 'nr_akcji' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /strategia-rekrutacji/index.php on line 11
Skuteczna nowoczesna rekrutacja

CERTYFIKOWANY KURS NOWOCZESNEJ I PROFESJONALNEJ REKRUTACJI

Jak pozyskać i utrzymać wartościowych pracowników na trudnym „rynku pracownika"?

3 INTENSYWNE SESJE WARSZTATOWE ONLINE

Warsztat 1: Nowoczesna i skuteczna rekrutacja „krok po kroku"
Warsztat 2: Jak rekrutować poprzez social media?
Warsztat 3: Jak utrzymać pracownika w firmie?

od 14 do 16 grudnia 2016, godz: 11:00 - 15:00

„Koszty rekrutacji w ciągu ostatnich lat wzrosły o około 40%, średni koszt znalezienia pracownika to 2640 zł, a w przypadku firm produkcyjnych – nawet 4300 zł. W ciągu ostatnich czterech lat wskaźnik kosztu rezygnacji pracownika z pracy wzrósł o 14%, a przeciętny koszt jednej rezygnacji wynosi 50 300 zł”
Źródło: badanie Saratoga Human Capital Benchmarking 2015

Pozyskanie pracowników staje się obecnie coraz większym wyzwaniem dla wielu firm. Dzięki udziałowi w szkoleniu opracujesz skuteczną strategię rekrutacyjną na 2017 rok. Dowiesz się m.in. jak „krok po kroku” przygotować przyciągające uwagę ogłoszenie o pracę, jak w rekrutacji wykorzystać Facebooka i LinkedIn oraz kanały pozainternetowe, jak w prosty sposób zapobiec sytuacjom niepojawiania się kandydatów na rozmowie rekrutacyjnej. Nauczysz się, jak w czasach walki o pracownika zbudować stabilny zespół – otrzymasz bank pomysłów z nowatorskimi przetestowanymi w różnej wielkości firmach i w różnych branżach narzędziami menedżerskimi i prawnymi zabezpieczającymi Twoją organizację przed odpływem do konkurencji wartościowych pracowników.

Uwaga! Nie przejmuj się, jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w warsztacie w zaplanowanym terminie – wszystkie części są nagrywane i będziesz mógł je wielokrotnie odtworzyć, aby w pełni skorzystać ze wszystkich wskazówek i instruktaży!



DLACZEGO WARTO?

  • oszczędzasz czas i pieniądze – dzięki formule online i wykorzystaniu nowoczesnych technologii przyswoisz wiedzę w sposób warsztatowy, lecz bez konieczności wyjazdu służbowego,
  • praktyczne rozwiązania ze wskazaniem ich plusów i minusów w zależności od rodzaju stanowiska i branży,
  • rzeczywiste studia przypadków
  • scenariusze rozmów rekrutacyjnych z pracownikami z różnych sektorów i branż oraz przedstawicielami młodego pokolenia,
  • praktyczne ćwiczenia z tworzenia ogłoszeń o pracę, ich promocji na Facebooku oraz opracowywania scenariusza rozmowy kwalifikacyjnego dopasowanego do profilu kandydata
  • warsztaty prowadzone przez cenionych ekspertów, specjalizujących się w nowoczesnej rekrutacji i employer brandingu.

KORZYŚCI

  • nauczysz się jak w 2017 roku przeprowadzić nowoczesną skuteczną rekrutację „krok po kroku”,
  • otrzymasz zestaw praktycznych materiałów: listę elementów, które należy przedstawić na stronie WWW w zakładce praca, checklistę skutecznego ogłoszenia o pracę, przykładowe scenariusze efektywnych rozmów rekrutacyjnych i wzorcową umowę o zakazie konkurencji,
  • do tygodnia po dacie zakończenia kursu będziesz miał możliwość kontaktu z trenerem, aby zadać pytanie, jeśli nie zdążysz tego zrobić podczas warsztatów lub gdy nadal będziesz miał wątpliwości,
  • otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.
  • otrzymasz dostęp do nagrań wideo z każdego warsztatu online – będziesz mógł je wielokrotnie odtworzyć, aby w pełni skorzystać ze wszystkich materiałów i wskazówek.

DLA KOGO?

  • dla właścicieli firm, dyrektorów i menedżerów, którym zależy na znalezieniu i zatrudnieniu odpowiednich pracowników,
  • dla specjalistów ds. rekrutacji, specjalistów HR i head hunterów,
  • dla specjalistów ds. employer brandingu,
  • dla pracowników działów personalnych, kadr i HR.

 

Prelegenci:

Aleksandra Pszczoła
Założycielka i CEO firmy Bee Talents. Na co dzień wspiera polskie i zagraniczne firmy technologiczne w rekrutacji i employer brandingu. W 2014 otrzymała nagrodę Szefa Roku HR. Obecnie, wraz z kilkuosobowym zespołem, aktywnie dzieli się wiedzą o tym, jak tworzyć markę pracodawcy, a także w jaki sposób szybko i skutecznie zatrudniać specjalistów IT.

Maciej Mazurek
Doświadczenie zbierał zarówno w agencji rekrutacyjnej, jak i wewnętrznym dziale HR jednej z poznańskich agencji interaktywnych, a od roku jako konsultant i rekruter z sukcesami buduje zespoły dla klientów Bee Talents.

Szczegółowy program warsztatów:

I
Nowoczesna i skuteczna rekrutacja "krok po kroku"

 Warsztaty online – dzień 1, termin: 14 grudnia 2016, godz. 11:00-15:00

  1. Jak o kilkaset procent zwiększyć liczbę kandydatów na dane stanowisko?
    • Przyciągające uwagę ogłoszenie o pracę – jak napisać ogłoszenie, aby kilku/kilkunastokrotnie zwiększyć liczbę nadesłanych CV:
      • kiedy warto prosić o list motywacyjny, a kiedy ta prośba działa na szkodę liczby zapytań/efektywności rekrutacji,
      • skuteczny copywriting ofert pracy: jak personalizować nazwę stanowiska, podtytuł ogłoszenia, informację o pracodawcy, sekcję "wymagania" oraz „oferujemy" w zależności od tego, jakiego rodzaju kandydata szukamy,
      • jakich informacji o firmie oraz o ofercie pracy oczekują współcześni kandydaci – wnioski z badania przeprowadzonego przez Radę Naukową Czasopisma „Psychologia w Praktyce".
    • Gdzie i jakimi metodami (w internecie i poza nim) szukać pracowników w zależności od branży: pracowników fizycznych, specjalistów IT, handlowców, inżynierów, menedżerów? Przykłady rekrutacji, które dały 300-500% więcej pozyskanych CV w porównaniu do klasycznego ogłoszenia na pracuj.pl.
    • Przegląd i porównanie efektywności kanałów rekrutacji: social media, serwisów pracuj.pl, olx.pl, praca.pl, reklam w środkach transportu, kampanii ulotkowych i innych – wnioski dla rekrutujących menedżerów wraz z porównaniem kompletnych parametrów kampanii rekrutacyjnej: koszty, czas pozyskania, liczba kandydatów, jakość kandydatów.
  2. Niekonwencjonalne metody pozyskiwania pracowników do szybkiego wykorzystania przez menedżera:
    • Jak znaleźć kandydata do pracy, który pracy nie szuka i jak go przekonać do naszej firmy – jakie sztuczki najlepszych headhunterów może zastosować menedżer, który szuka pracownika?
    • Facebook, LinkedIn, Snapchat, Instagram, Vine, Spotify – jak wykorzystać nowe internetowe kanały dotarcia do młodego pokolenia i co musi zawierać „reklama rekrutacyjna", aby była skuteczna?
    • Jak i gdzie efektywnie szukać pracowników poza internetem. Kiedy wyjście poza standard jest skuteczne, a kiedy generuje tylko koszty – metody pozyskiwania pracowników, które sprawdziły się w 2016 roku.
    • Czy warto brać udział w targach pracy? Jak samemu „z głową" inwestować w organizację eventów przyciągających potencjalnych pracowników?
    • Nowoczesne, zachodnie metody rekrutacyjne – które z nich sprawdzają się w polskich realiach? Przykłady z sukcesem przeprowadzonego w Polsce sourcingu oraz scoutingu.
    • Zastosowanie multimediów w celach rekrutacyjnych, czyli filmy promujące danego pracodawcę oraz oferowane stanowisko – jak je przygotować i wypromować, aby nadać im darmowy, szeroki zasięg i aby miał rzeczywisty wpływ na liczbę otrzymanych CV?
  3. Jak dokonać sprawnej selekcji kandydatów, aby wyłonić właściwych ludzi?
    • Dostajesz 100 CV, a masz czas tylko na 3 rozmowy – jak czytać „między wierszami" w CV i liście motywacyjnym, aby wybrać właściwych kandydatów?
    • Sprytne czynności rekrutacyjne poprzedzające właściwą rozmowę z kandydatem, które zapobiegają umawianiu się z „przypadkowymi" kandydatami, którzy masowo wysyłają CV.
    • Jak w prosty sposób zapobiec sytuacjom niepojawiania się kandydatów na rozmowie rekrutacyjnej?
    • Wideokonferencja – czy warto zastąpić nią standardowe spotkanie z kandydatem? W jakich przypadkach i jak efektywnie wykorzystywać Skype na poszczególnych etapach rekrutacji?
    • Za pomocą jakich celnych pytań uzyskać nie tylko realny obraz predyspozycji zawodowych kandydata, ale sprawdzić również czy pasuje on do zespołu?
    • Jakie pytania zadawać, aby rekrutacja nie trwała godzinę, a była równie skuteczna jak długi wywiad lub assesment center?
    • Jak poznać błędy, które popełniamy w rekrutacji – narzędzie exit interview w praktyce – jak zapobiegać sytuacjom, gdy kandydat rezygnuje po dwóch dniach pracy albo po wstępnej deklaracji współpracy podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Jak dojść do tego, co robisz źle i na którym etapie?

Ćwiczenie: Przygotowanie ogłoszenia o pracę i scenariusza rozmowy kwalifikacyjnej dopasowanego do profilu specjalisty zadanego zawodu, przedstawiciela młodego pokolenia tzw. Millenialsa

Każdy uczestnik otrzyma:

  • listę elementów, które warto przedstawić na stronie internetowej firmy w zakładce „praca" oraz w ogłoszeniu wraz z ich „wzorcowym" brzmieniem o silnym marketingowym oddziaływaniu,
  • checklistę skutecznego ogłoszenia o pracę,
  • przykładowe scenariusze efektywnych rozmów rekrutacyjnych z różnymi typami pracowników, które uchronią Cię przed zatrudnieniem niewłaściwych ludzi.
II
Jak rekrutować poprzez social media?

 Warsztaty online – dzień 2, termin: 15 grudnia 2016, godz. 11:00-15:00

  • Działania wizerunkowe w internecie i social mediach, które przekładają się na sukces rekrutacyjny.
    • Jakie działania na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, Spotify, LinkedInie i GoldenLine przynoszą wymierne korzyści wizerunkowo-biznesowe firmie w procesie rekrutacji nowych pracowników?
    • Jak stworzyć dobry profil pracodawcy, co na nim napisać o firmie i jak go wypromować, aby zyskać duży zasięg jako podstawę do promowania postów rekrutacyjnych?
    • Co powinny zawierać profile aktywizujące do samodzielnego skontaktowania się z pracodawcą? Co powoduje bezpośrednią reakcję zainteresowanego?
    • Employer branding w praktyce – które z nowoczesnych działań HR-owych rzeczywiście się sprawdzają krótko i długofalowo?
    • Czy i jak reagować na opinie o firmie jako pracodawcy publikowane w internecie? Odpowiadać czy usuwać?
  • Praktyka pozyskiwania pracowników w social mediach.
    • Jak planować kampanie rekrutacyjne na Facebooku, które bezpośrednio zakończą się zatrudnieniem lub pośrednim pozyskaniem wartościowych aplikacji rekrutacyjnych dla Twojej firmy?
    • Jakie są twarde zasady komunikacji w social mediach z punktu widzenia rekrutacji – liczba i rodzaj postów (informacyjne o firmie vs wzywające do składania aplikacji), częstotliwość postów, czas komunikacji.
    • Jak sprytnie łączyć działania w social mediach z tradycyjnymi kanałami rekrutacji?
    • Jak wykorzystać olbrzymi potencjał LinkedIn, aby skutecznie docierać do potencjalnych kandydatów bez ponoszenia żadnych kosztów?
  • Ocena potencjału pracowników za pomocą social mediów.
    • Jak sprytnie stosować Facebook do bezpośredniej oceny potencjału przyszłych pracowników?
    • Wizerunek kandydata w Internecie – co powinno budzić obawy, a co zaciekawienie rekrutera? Jak w sposób legalny zrobić użytek z dostępnych informacji?
    • Jak szukać i nawiązywać kontakt w social mediach z biernymi, potencjalnymi kandydatami, którzy pasowaliby do naszej oferty pracy? Jak wykorzystują social media zawodowi headhunterzy?
    • Jak wykorzystać posiadane kontakty kandydatów na Facebooku do promocji swoich ofert zatrudnienia? Jak wykorzystać remarketing w rekrutacji?

Ćwiczenie: Przygotowywanie skutecznej reklamy-ogłoszenia o pracę na Facebooku, gdzie szukamy specjalisty ds. sprzedaży. Instruktaż „krok po kroku" jak wypromować post, aby otrzymać po miesiącu kilkaset CV.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • praktyczny instruktaż tworzenia skutecznego i angażującego ogłoszenia o pracę w postaci wideo oraz tekstu z grafiką - w zależności od specyfiki stanowiska,
  • praktyczny instruktaż tworzenia przyjaznego i angażującego profilu pracodawcy stworzonego specjalnie w celach rekrutacyjnych.
III
Jak utrzymać pracownika w firmie?

 Warsztaty online – dzień 3, termin: 16 grudnia 2016, godziny: 11:00-15:00

  • Rozwiązania na poziomie zarządzania, które zapobiegają odchodzeniu z pracy wartościowych ludzi.
    • Jak zapobiegać odchodzeniu ludzi, którzy mają dobre stanowisko i wynagrodzenie, a chcą odejść do marki, która ma lepszą pozycję na rynku?
    • Jak zarządzać pracownikiem, który na swoim stanowisku zarabia poniżej średniej rynkowej, a my chcemy go utrzymać nie mogąc zapłacić mu więcej? Jak w realiach współczesnego rynku pracy umiejętnie użyć narzędzi menedżerskich takich jak plan kariery, dodatki płacowe i pozapłacowe, awans poziomy.
    • Jak sprawić, żeby współczesny pracownik poczuł się ważny w swojej organizacji – personalizacja nazw stanowisk pracy, tworzenie indywidualnych, motywujących zakresów obowiązków, tworzenie nowych struktur organizacyjnych, które zaspokajają potrzebę uznania po stronie pracowników, a jednocześnie są korzystne dla pracodawcy.
    • Jak budować pozytywne postrzeganie firmy w oczach jej pracowników – jak komunikować atuty firmy, do których ludzie są przyzwyczajeni i nie traktują ich już jako atut?
    • Jak budować długoterminowe zaangażowanie i lojalność pracownika za pomocą umiejętnego stawiania celów i premiowania, korzystnych zarówno dla pracownika, jak i dla firmy?
  • Jak zabezpieczyć się przed odejściem pracownika na poziomie umów i dokumentów?
    • Umowa, która zniechęci pracownika do przejścia do konkurencji lub zakładania własnej działalności – kluczowe zapisy i sankcje finansowe. Jak ją ogłosić i wprowadzić, aby nie miała negatywnego wydźwięku?
    • Jakie zapisy w umowie i w regulaminie pracy skutecznie odstraszą pracowników od podejmowania prób wyniesienia danych wrażliwych z firmy, np. baz danych klientów?

Każdy uczestnik otrzyma:

  • wzorcową umowę o zakazie konkurencji, która skutecznie zabezpiecza pracodawcę, a jednocześnie nie odstrasza pracownika.

Interaktywne 3-dniowe warsztaty online odbędą się w dniach od 14 do 16 grudnia 2016 roku
w godzinach 11:00-15:00
.

Koszt uczestnictwa

w warsztacie

Koszt uczestnictwa:

Niższa cena 999 zł netto dla zgłoszeń nadesłanych do 12 grudnia 2016!

Koszt udziału 1 osoby w warsztatach online wynosi 1199 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa w szkoleniu dotyczy jednej osoby i obejmuje udział w 3-dniowych warsztatach online.

Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach.


Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /strategia-rekrutacji/index.php on line 753

Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /strategia-rekrutacji/index.php on line 753

Warning: include(): Failed opening '/parts/rejestracja.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php72/lib/pear') in /strategia-rekrutacji/index.php on line 753


WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • Niższa cena 999 zł netto tylko dla zgłoszeń nadesłanych do 12 grudnia 2016!
  • Koszt uczestnictwa w kursie wynosi: 1199 zł netto
  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. Otrzymanie przez Organizatora zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. a Zamawiającym i oznacza akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Szkoleniowych FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma na podany w zamówieniu adres mailowy potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia.
  4. Podstawę płatności za szkolenie stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Faktura pro forma zostanie wysyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
  5. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty dla zgłoszeń mnogich udzielane są od ceny podstawowej.
    Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 83 141 lub: anna.cywinska@forum-media.pl
  6. Nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia Zamawiający otrzyma informacje organizacyjne, zawierające m.in. dane o miejscu szkolenia oraz fakturę pro forma.
  7. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z  rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
  8. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  9. Złożenie pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. W przypadku niezłożenia rezygnacji przez Zamawiającego w regulaminowym terminie lub braku obecności uczestnika na szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego pełnymi kosztami szkolenia.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu szkolenia lub kongresu, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

KONTAKT

Z ORGANIZATOREM

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł

Alicja Wierzbicka
Event Manager
alicja.wierzbicka@forum-media.pl
tel. 61-66-55-881