PROMOCJA     

PROMOCJA

Cena promocyjna
649 zł

Wpisz kod RODO50

II KONFERENCJA RODO W MARKETINGU

Skuteczne patenty na prowadzenie sprzedaży
po wdrożeniu RODO i e-Privacy

Niestandardowe rozwiązania największych problemów i konkretne praktyki wiodących firm, które w ciągu 30 dni przygotują Twoją firmę do nowych przepisów

12.04.2018 r.

10.00 - 17.00

Warszawa, Hotel Novotel Airport

Co wyróżnia naszą konferencję:

Wskazujemy „punkty zapalne”

przetwarzania danych osobowych, które najczęściej umykają osobom odpowiedzialnym za promocję i sprzedaż, a które grożą wstrzymaniem działalności firmy i poważnymi karami finansowymi.

Przedstawiamy skuteczne patenty

jak nie stracić dotychczasowych baz klientów i legalnie pozyskiwać nowe po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online i call center.
 

Pokazujemy niestandardowe rozwiązania

wiodących firm, jakie zabezpieczenia organizacyjne i techniczne warto wprowadzić u siebie, by zapewnić pełną ochronę przed „wyciekiem” baz danych klientów według nowych rozporządzeń.

Absolutny HIT: ring 2 punktów widzenia

prawnika, współtwórcy projektów ustawy o ochronie danych osobowych (mecenas Arwid Mednis) oraz praktyka, który musi to prawo wdrożyć u siebie w firmie (dyrektor zarządzający FreshMail Paweł Sala).

Dzięki udziałowi w konferencji dowiesz się jak:

zbierać dane o klientach drogą elektroniczną, respektując restrykcyjne przepisy e-Privacy dotyczące przetwarzania treści e-maili, SMS-ów, plików cookies, informacji o lokalizacji geograficznej klienta, dacie i czasie trwania połączenia,

w praktyce zapewnić prawo do bycia zapomnianym i przenoszenia danych osobowych klientów według RODO,

przetwarzać bazy klientów w systemach teleinformatycznych i zapewnić bezpieczeństwo za pomocą pseudonimizacji, szyfrowania, nadawania uprawnień, back-upów zgodnie z przepisami RODO,

dokumentować przetwarzanie danych osobowych po wdrożeniu RODO: nowe obowiązkowe zapisy w formularzu zamówienia, polityce prywatności, regulaminie e-sklepu, umowie powierzenia danych osobowych w wypadku outsourcingu mailingu i usług call center.

Program konferencji:

Panel 1 |

Jak kontrowersyjne rozporządzenie e-Privacy wpłynie na konkurencyjność w branży marketingowej

  • E-Privacy a RODO – jakie nowe obowiązki nałoży na marketing rozporządzenie o e-prywatności w stosunku do RODO i dlaczego tak wiele protestów budzą nowe przepisy.
  • Jak wpłyną na targetowanie reklam nowe regulacje z zakresu możliwości przetwarzania danych pochodzących z łączności elektronicznej, takich jak: czas trwania rozmowy, dane o lokalizacji użytkownika, adres IP.
  • Co dalej z plikami cookies – nowe podejście do cookies w zależności od ich rodzaju, warunki przechowywania plików, zasady wyrażenia zgody, ustawienia przeglądarek.
  • Nowe obowiązki dla przedsiębiorców korzystających z call marketingu.
  • Jak zmienią prowadzenie promocji i sprzedaży z wykorzystaniem usług łączności elektronicznej nowe regulacje antyspamowe.
Maciej Kubiak
Maciej Kubiak

adwokat, wspólnik w firmie prawniczej LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Ekspert w dziedzinie ochrony własności intelektualnej (IP)

ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, w tym prawa mediów, prawa filmowego, prasowego, komputerowego i nowych technologii, a także prawa reklamy. Reprezentuje klientów w złożonych sporach sądowych, związanych z ochroną własności intelektualnej oraz w sprawach gospodarczych. Zajmuje się przepisami o ochronie danych osobowych, w tym zmian wprowadzanych przez RODO. Ekspert rekomendowany przez renomowane międzynarodowe rankingi prawne – Chambers & Partners w dziedzinie Technologii i Mediów (TMT) oraz własności intelektualnej (IP) i LEGAL 500 – w dziedzinie IP. Arbiter Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego (SARA). Redaktor naczelny LSW IP Bloga – portalu dla branży twórczej i biznesu (lswipblog.pl).

Maciej Dudek
Maciej Dudek

specjalizuje się w zagadnieniach prawa własności intelektualnej, w szczególności w obszarze prawa autorskiego, prawa reklamy.

Posiada doświadczenie w zakresie prawa nowych technologii (kontrakty IT, prawo telekomunikacyjne), a także w obszarze ochrony danych osobowych.

Panel 2 |


Najczęstsze problemy z praktyki firm przygotowujących się do wdrożenia RODO – dwóch ekspertów, dwa światy, dwa punkty widzenia: prawnik tworzący prawo o ochronie danych osobowych kontra właściciel dużej firmy, który musi to prawo u siebie wdrożyć

  • Czym różni się powierzenie danych osobowych od ich udostępnienia według RODO – case studies.
  • Jak w praktyce zapewnić prawo do bycia zapomnianym, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych – rekomendacje ekspertów.
  • Forma wyrażenia zgody klienta na przetwarzanie danych osobowych według nowych zaostrzonych przepisów.
  • Czy kliknięcie na pop-up jest równoznaczne z pozyskaniem zgody klienta na przetwarzanie danych osobowych według nowych zaostrzonych przepisów.
  • Czy kupowanie baz danych po 25 maja 2018 r. będzie legalne – jak korzystać z baz danych zewnętrznych podmiotów.
  • Jakie warunki trzeba spełnić, by móc profilować klientów i wysłać spersonalizowaną ofertę.
  • Call center a pozyskiwanie zgód – jak udowodnić w razie kontroli werbalne uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych na cele marketingowe.
Arwid Mednis
Arwid Mednis

radca prawny, specjalizuje się w prawie administracyjnym, w szczególności prawie ochrony danych osobowych,

prawie telekomunikacyjnym i partnerstwie publiczno-prywatnym. Był członkiem Rady Naukowej GIODO. Jest autorem i współautorem projektów ustaw dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie informacji gospodarczej. W latach 1991-2000 reprezentował Polskę w Komitecie ds. Ochrony Danych Osobowych w Radzie Europy w Strasburgu, w latach 1998-2000 był jego przewodniczącym. Doradza instytucjom publicznym i firmom (w tym m.in. bankom, podmiotom z sektora e-commerce, mediów) w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Wspiera klientów w projektach związanych z wdrożeniem Rozporządzenia ogólnego 2016/679 o ochronie danych osobowych (RODO). Jest pracownikiem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z zakresu regulacji sektorowych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych i prawa nowych technologii. Współpracuje z kancelarią PwC Legal. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w zakresie ochrony danych osobowych oraz regulacji sektorowych w prestiżowych polskich i międzynarodowych informatorach prawniczych, w tym m.in. Chambers Europe, Legal 500 EMEA oraz w rankingu dziennika Rzeczpospolita.

Paweł Sala

ekspert ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant, szef grupy ds. e-mail marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor licznych publikacji, m.in. „E-marketing – pakiet startowy”. Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail, firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, dostarczającej jedno z najbardziej popularnych narzędzi do e-mail marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe firma była wielokrotnie wyróżniana i nagradzana na konkursach: Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Panel 3 |

Jak dokumentować przetwarzanie danych osobowych po wprowadzeniu RODO – nowe obowiązki szefa sprzedaży

  • Przykłady zgód – jakie nowe klauzule powinny się znaleźć w formularzu zamówienia, formularzu kontaktowym na stronie www, newsletterze w zależności od celu przetwarzania danych osobowych, zakresu przetwarzania i okresu ich przechowywania.
  • Jakie zapisy należy wprowadzić na stronie www, w polityce prywatności, regulaminie e-sklepu, by móc legalnie przedstawić ofertę, profilować klientów i sprzedawać produkty.
  • Pliki cookies – o czym trzeba pisemnie poinformować klientów, by prowadzić remarketing w 2018 r.
  • Outsourcing wysyłki mailingu i usługi call center – jakie warunki trzeba spełnić, by zgodnie z RODO udostępniać dane osobowe innym podmiotom – obowiązkowe zapisy w umowie powierzenia danych osobowych.
Jakub Wezgraj

radca prawny, partner kancelarii „ODOekspert”. Zrealizował ponad 200 projektów audytowych i wdrożeniowych w obszarze ochrony danych osobowych w branży ubezpieczeniowej, leasingowej, faktoringowej, bankowej, nowych technologii, energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, produkcyjnej oraz administracji publicznej. Pełnił funkcję ABI w kilkunastu podmiotach z różnych sektorów rynku. Prowadzi szkolenia na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Jest autorem ponad 150 eksperckich warsztatów rozwoju kompetencji ABI.

Panel 4 |

Jak zgodnie z RODO przetwarzać bazy klientów w systemach teleinformatycznych

  • W jaki sposób ewidencjonować zgody, zmieniać ich zakres i je usuwać w systemach informatycznych, by zapewnić aktualność baz według nowych wytycznych.
  • Nowe obowiązki zabezpieczania baz klientów w wypadku obsługi posprzedażnej: reklamacji, windykacji, rozliczeń, fakturowania.
  • Pseudonimizacja, szyfrowanie i nadawanie uprawnień jako jeden ze sposób ochrony danych osobowych według RODO.
  • Back-up systemów informatycznych a wytyczne RODO – jak legalnie prowadzić archiwizację kopii zapasowych po wdrożeniu nowych przepisów.
  • Dobre praktyki zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych – norma ISO/IEC 27001 jako sposób na spełnienie wymogów RODO – rekomendacje BSI Group Polska.
Waldemar Gełzakowski - ochrona danych osobowych
Waldemar Gełzakowski

audytor wiodący systemów zarządzania, trener oraz konsultant wdrażający systemy zarządzania według norm: ISO 9001, ISO 14001, PN 18001/OHSAS, ISO 27001,ISO 22301, ISO 31000. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu wdrożeń oraz audytów systemów zarządzania. Zbudował wieloletnie relacje, współpracując z takimi firmami, jak: Canon Polska, Toyota Motor Poland (wdrożenie grupowe, 56 lokalizacji), Grupa Remondis (14 lokalizacji), Elektromontaż Poznań, Grupa PKP, T-Mobile Polska, Asseco.

Maciej Jurczyk - co to pseudonimizacja?
Maciej Jurczyk

inżynier ds. bezpieczeństwa informacji. Związany z ODO24. Przeprowadził kilkadziesiąt projektów audytowych, szkoleniowych i wdrożeniowych

z obszaru ochrony danych osobo-wych, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania, bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz wytycznych i rekomendacji KNF. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwem teleinformatycznym i ochronie danych osobowych (w tym danych wrażliwych) w związku z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji i kierownika działu IT w placówce medycznej. Audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wewnętrzny ISO 9001, ISO 22301, ISO 14001, PN 18001.

Do kogo adresowana jest konferencja:

  • Menedżerowie sprzedaży – osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych,
  • Dyrektor marketingu – osoba odpowiedzialna za przeprowadzanie akcji promocyjnych w kanałach online i offline,
  • Szef działu baz danych – osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie i przetwarzanie danych klientów i kontrahentów,
  • Menedżerowie Call Center – osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem oraz sprzedaż i pozyskiwanie danych w kanale telemarketingowym,
  • Pracownicy działów prawnych w firmach prowadzących działalność handlową,
  • Menedżerowie działu IT – osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych,
  • Kancelarie prawne zajmujące się problematyką ochrony i przetwarzania danych osobowych oraz e-commerce.

Zastanawiasz się, czy przyjechać na II Konferencję RODO w marketingu?

Sprawdź nas!

Obejrzyj film z poprzedniej edycji

Pakiet uczestnika zawiera:

Indywidualne bezpłatne konsultacje – w trakcie konferencji każdy z Państwa będzie mógł zadać pytanie największym ekspertom w dziedzinie ochrony danych osobowych,

Materiały konferencyjne – z gotowymi zapisami zgód formularza sprzedażowego, polityki prywatności, regulaminu e-sklepu i umów powierzenia danych wg wytycznych RODO,

Prestiżowy certyfikat – każdy uczestnik konferencji otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu,

ustawa rodo

Prezentacje wykładowców – z wytycznymi na temat poruszanych podczas konferencji zagadnień (zostaną wysłane uczestnikom po konferencji).

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

Cena standardowa: 699 zł netto

Cena promocyjna: 649 zł netto

W promocji pozostało:

/ 50 miejsc

Jak skorzystać z promocji?

Wystarczy wpisać kod rabatowy "RODO50" i kliknąć SPRAWDŹ.

Następnie podaj liczbę uczestników i PRZEJDŹ DALEJ aby zapisać się w niższej cenie:

649 zł netto!

Formularz zgłoszeniowy:

Kongres odbędzie się 12.04.2018 r. w Novotel Airport Warszawa, ul. 1 Sierpnia.

Sprawdź dojazd ze swojej miejscowości:

Najczęściej zadawane pytania:

Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie konferencjarodo.pl  w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres BOK@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w konferencji.
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.
Przed konferencją wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w konferencji. Kolejna faktura wysyłana jest po konferencji. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po konferencji.
Za udział w konferencji można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w konferencji.
Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.
Uczestnik ma prawo zrezygnować z konferencji w terminie do 30 dni przed datą konferencji. Osoba, która zapisała się na konferencję i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą konferencji, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na konferencję. Uczestnik, który nie wziął udziału w konferencji, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.
Aby zmienić dane uczestnika konferencji, należy wysłać wiadomość mailową pod adres BOK@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.
Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce konferencji, zostanie wysłana dwa tygodnie przed terminem konferencji pod adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Konferencja rozpocznie się o godzinie 10.00, prosimy o przybycie 15 min wcześniej i zarejestrowanie się w recepcji. Konferencja planowo zakończy się o godzinie 17.00, jednak informujemy, że wydarzenie może się przedłużyć, w szczególności w sytuacji wzmożonej dyskusji uczestników konferencji.
Każdy uczestnik otrzyma materiały składające się z drukowanych materiałów merytorycznych oraz prezentacji multimedialnych. Zapewniamy również długopis i notatnik. Po zakończeniu konferencji każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

Jak RODO wpłynie na ustawę o ochronie danych osobowych

Wchodzące pod koniec maja rozporządzenie RODO wprowadza poważne zmiany w ochronie danych osobowych, a tym samym spowoduje dużą nowelizację ustawy o ochronie danych osobowych. Nowe uregulowania dotyczą m.in. zgody na przetwarzanie danych osobowych, danych wrażliwych, rejestru zbiorów danych osobowych. Być może nowe unijne rozporządzenie przeszłoby bez echa, gdyby nie związane z rozporządzeniem RODO kary.

Rozporządzenie RODO dotyczyć będzie wszystkich przedsiębiorstw, które zbierają i wykorzystują dane osobowe swoich klientów. Przepisy rozporządzenia RODO będą miały szczególne zastosowanie w marketingu, gdyż ten dział, aby rozsyłać newslettery, mailingi, oferty, musi pozyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych, które znacząco się różnią od tych, jakie narzuca dotychczasowa ustawa o ochronie danych osobowych.

Analiza ryzyka RODO

Poprzednie przepisy ustawy o ochronie danych osobowych odnosiły się do różnych etapów rozwoju technologii i zaawansowania cyfryzacji. RODO jest swojego rodzaju próbą stworzenia prawa, które szybko się nie zdezaktualizuje z powodu szybkiego postępu technologicznego. Ponadto rozporządzenie RODO unifikuje porządki prawne państw członkowski UE, co również jest bardzo istotne w ochronie danych osobowych.

Aby zobligować wszystkie firmy do przyjęcia nowego porządku prawnego, RODO wprowadziło wysokie kary dla tych przedsiębiorstw, które się nie dostosują do nowych wytycznych. Nowym obowiązkiem dla firm jest m.in. analiza ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych. Dobrze przeprowadzona analiza ryzyka pomoże prawidłowo dobrać środki techniczne i organizacyjne, które zagwarantują właściwą ochronę danych osobowych i zapobiegną poważnym konsekwencjom finansowym. Warto skorzystać z dobrego szkolenia na temat rozporządzenia RODO, by solidnie przygotować się do nowych obowiązków. Będzie to dużo tańsze niż grożące wysokie kary, np. za uchybienia takie jak korzystanie z danych osobowych czy danych wrażliwych bez zgody na ich przetwarzanie. Aby dobrze przygotować się do nowych obostrzeń, należy szybko przeprowadzić w firmie szczegółowy audyt pozyskanych zgód.

Szkolenie RODO niezbędne

Profesjonalne szkolenie dotyczące rozporządzenia RODO powinno poruszać wszelkie problematyczne kwestie zgłaszane zarówno przez małych przedsiębiorców, jak i wielkie korporacje. Nowe klauzule w formularzu zamówienia, targetowanie reklam, ochrona danych wrażliwych, rejestr zbiorów danych osobowych – to wyzwania dotyczące każdego przedsiębiorcy po 25 maja. Szczególnie spędzą one sen z powiek marketingowcom, pracownikom działów administracyjno-prawnych, dyrektorom działów sprzedaży, specjalistom baz danych, menedżerom infolinii oraz administratorom danych osobowych, odpowiedzialnych za stworzenie skutecznej polityki bezpieczeństwa informacji.

Patroni merytoryczni

Kontakt

Potrzebujesz szczegółowych informacji?
Aby skontaktować się z nami, wypełnij poniższy formularz:

 


Warning: Use of undefined constant kontaktwyslano - assumed 'kontaktwyslano' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /test-rodo/inc/kontakt/kontakt.php on line 10



Wiadomość*:

Pytania merytoryczne:

Marlena Fiedorow

marlena.fiedorow@forum-media.pl
Tel. 61 66 83 105

Pytania dotyczące faktur i rozliczeń:

Tel. 61 66 55 774